Livrarea este Gratuita !!!

Comenzile vor fi livrate în următoarea zi lucrătoare după efectuarea comenzii cu excepția zilei de Duminică.

Astfel, comenzile de sâmbătă for fi livrate luni.

Pentru ora de livrare, veți fi contactați de curier în dimineața zilei livrării.

La comenzile de peste 500 lei livrarea se va face in 4 ore.

La comenzile de peste 1500 lei livrarea se va face a 2-a zi.

 

Politica de retur

Politica de retur al produselor & politica de retragere 

RECEPȚIONAREA PRODUSELOR COMANDATE

Client are dreptul să transmită Site-ului obiecții cu privire la cantitatea și/sau calitatea produselor livrate în termen de maxim 2 ore de la momentul la care a recepționat produsele, folosind formularul de contact de pe Site. mayamarket.ro va analiza aceste obiecții și va răspunde Clientului în termen de 24 de ore lucrătoare. Toate obiecțiile Clienților vor fi tratate de mayamarket.ro cu maximă seriozitate. 

În caz de degradare a coletului, răspunderea Maya’s Challenge SRL va fi angajată în următoarele condiții: Clientul trebuie să deschidă și să verifice conținutul coletului în prezenta transportatorului și să nu semneze bonul de livrare înainte de a face aceasta verificare. În cazul în care constată că produsele sunt deteriorate sau improprii consumului, Clientul trebuie să menționeze obiecțiile pe bonul de livrare sau să refuze coletul și să-l înapoieze transportatoruluiwww.mayamarket.ro va proceda la rambursarea prețului platit sau la înlocuirea totală sau parțială a produselor, după caz. În nici un caz www.mayamarket.ro nu va răspunde în cazul eventualelor degradări ale produselor datorate absenței Clientului/destinatarului de la adresa în intervalul orar indicat pentru livrare.

ABSENȚA DREPTULUI DE RETRAGERE

Rugăm Clienții să aibă în vedere că în privința produselor cumpărate de pe Site nu au un drept de retragere, date fiind prevederile exprese ale art.3 alin.3 lit.(i) din OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, care exclud în mod expres din domeniul de aplicare al acesteia (deci inclusiv de la dreptul consumatorului de retragere) contractele au ca obiect furnizarea alimentelor, băuturilor sau a altor bunuri destinate consumului casnic, livrate fizic de un profesionist care se deplasează frecvent și periodic la locuința, reședința sau locul de muncă al consumatorului. In consecință, odată produsele recepționate de către Client/destinatar, acestea nu mai pot fi returnate.

 1. Returnarea Produselor se va realiza in termen de 14 zile de la achizitie, in urmatoarele conditii:

 

      • Produsele care beneficiaza de garantie vor fi returnate cu toate componentele, accesoriile, manualul de utilizare si certificatul de garantie. Acestea pot fi returnate chiar daca au fost desigilate, sub conditia sa nu fi fost folosite si sa nu prezinte urme de utilizare.

    • Produsele care nu beneficiaza de garantie pot fi returnate doar sigiliate, daca nu a expirat termenul de valabilitate si au fost pastrate in conditiile indicate de producator/Agrobazar.

 

Cumparatorul va informa Vânzătorul înregistrat pe websiteul https://mayamarket.ro cu privire la intentia de returnare si aceasta din urma va organiza transportul. Returul Produselor se realizeaza pe cheltuiala Vânzătorului înregistrat de la care s-a efectuat achiziția.

2. Cumparatorul are dreptul de a se retrage din contract si de a returna Produsele in termenul si conditiile mentionate mai sus, fara plata vreunei sume. Vânzătorul înregistrat de la care s-a efectuat achiziția va returna sumele incasate in termen maxim de 14 zile lucratoare de la primirea Produselor in conditiile specificate.

Daca nu sunteti multumit de produsele cumparate pe https://mayamarket.ro si doriti sa refuzati cumpararea si implicit sa primiti banii inapoi, puteti apela la politica de returnare a produselor in maximum 14 zile calendaristice, conform dispozitiilor DIRECTIVEI 2011/83/EU A PARLAMENTULUI si CONSILIULUI EUROPEAN si a ORD. GUV. RO nr.34/2014, cu privire la protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea sau cel dorit de client. westagro.ro va inapoia contravaloarea totala a comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a cererii ( [email protected]. ). Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport ale returului marfa. De asemenea suma inapoiata nu include comisioanele aferente viramentului bancar sau a mandatului postal (daca e cazul).
Restituirea contravalorii produselor returnate se va face prin ordin de plata, intr-un cont bancar specificat de dvs.- conform formularului de retur.
Toate reclamatiile referitoare la lipsuri din colet respectiv facturare gresita, va rugam sa le efectuati în termen de 3 zile de la primirea coletului. In cazul acestor situatii – nu veti suporta nici o taxa în plus. Nu ne asumam responsabilitatea pentru reclamatiile primite peste aceasta perioada.
Un contract la distanta este inteles ca fiind contractul pentru produse sau sevicii incheiat intre un vanzator si un consumator, intr-un sistem de vanzare organizat de vanzator care foloseste exclusiv, inainte si la executarea aceastui contract, una sau mai multe tehnici de comunicare la distanta.
Pentru orice detalii sau neclaritati cu privire la returnarea produselor va rugam sa contactati departamentul SERVICII CLIENTI.

CEREREA DE RETUR. Autorizarea Returnarii Marfii 
Acceptam retururi in limita a 14 zile (calendaristice) de la livrare. Perioada de anulare va expira la 14 zile de la ziua urmatoare celei cand ati dobandit fizic proprietatea asupra bunurilor.
*Consumatorului/clientului i se cere sa trimita inapoi bunurile nu mai tarziu de 14 zile dupa ce a informat vanzatorul (MAYAMARKET) despre decizia sa de a se retrage din contract.

Atunci cand doriti sa returnati un produs – contactati departamentul nostru la adresa de e-mail [email protected]

CONDITII DE RETUR
Putem accept ca retur doar articolele nondefectuoase care sunt in conditia lor originala, nu au fost purtate, deteriorate sau spalate, cu toate etichetele originale atasate, cu ambalajul si alte accesorii primite cu comanda si fara a prezenta semne de uzura

*Unor consumatori li se poate refuza exercitarea dreptului de returnare, daca au folosit bunurile peste nivelul la care se mai poate determina natura, caracteristicile si functionarea acestor bunuri. Pentru a determina natura, caracteristicile si functionarea bunurilor comandate, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si inspecteze doar in modul in care i s-ar permite intr-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui doar sa incerce obiectul de imbracaminte si nu ii este permis sa il poarte. Prin urmare, consumatorul ar trebui sa trateze si inspecteze bunurile cu grija in timpul perioadei de returnare permise.

Toate COSTURILE DE RETURNARE vor fi suportate de client.
Consumatorului i se cere sa TRIMITA inapoi bunurile nu mai tarziu de 14 zile dupa ce a informat vanzatorul despre decizia sa de a se retrage din contract.
Va rugam sa retineti ca putem accepta RETURURI doar din tara in care au fost expediate.
Articolele returnate trebuie livrate intr-un singur transport. Ne rezervam dreptul de a refuza multiple retururi ale produselor unei comenzi in momente diferite.

 

      •  Articolele trebuie sa fie returnate in ambalajul original, pentru a fi asigurata o protectie adecvata in tranzit.

      •  Articolele trebuie returnate noi, neuzate si cu toate etichetele MAYAMARKET inca atasate obiectului. RETURURILE care sunt deteriorate, murdarite sau degradate nu pot fi acceptate si vor fi trimise inapoi Clientului.

      •  Acolo unde au fost furnizate, orice ambalaje-design, cum sunt cardurile de autenticitate, pungile anti-praf si etichetele de piele, acestea trebuie sa fie incluse in retur.

    •  Toate articolele returnate ar trebui sa aiba formularul de Returnare a Marfii.

 

Retururile neidentificate pot fi trimise inapoi expeditorului.

 

    •  Toate articolele trebuie sa fie returnate intacte si in cutia lor originala, nedeteriorata.

 

Ne rezervam dreptul sa acceptam sau nu returnarea, dupa verificare, daca articolele indeplinesc conditiile cerute mai sus.

PROCESUL DE RETUR

 

      •  Dupa ce completati formularul de RETUR al MARFII trebuie sa il includeti in retur astfel incat sa putem procesa prompt returnarea platii.

      •  Va rugam sa pastrati dovada de trimitere a pachetului catre MAYAMARKET, in caz de disputa.

      •  Va rugam sa tineti cont de faptul ca trebuie sa acoperiti costul de transport al returnarii.

    • MAYAMARKET prefera ca articolele sa fie returnate via SAMEDAY CURIER pentru a se asigura ca sunt protejate si asigurate in timpul tranzitului.

 

Va recomandam asigurarea transportului de retur, Clientul avand obligatia sa aiba grija rezonabila de bunuri, fiind responsabil pentru deteriorarea lor pana cand MAYAMARKET le primeste la centrul sau.
Va recomandam utilizarea unor mijloace sigure, care pot fi urmarite in timp real,de transport la returnarea comenzii. Cu toate acestea, Clientul poate returna bunurile prin orice mijloace securizate si asigurate. Adresa pentru retururi este:

 Va solicitam sa ne contactati la 0740235635 in caz de asemenea retururi * se aplica doar la retururi trimise cu sevicii de curierat altele decat Fan Curier. Va rugam precizati in e-mail numele complet, numarul de comanda, compania de transport folosita si numarul de urmarire a pachetului returnat.

 PROCESUL DE RAMBURSARE A SUMELOR PLATITE

       PRIMIREA SUMELOR PLATITE
  Costurile de transport initiale vor fi rambursate. Clientul trebuie sa acopere costul transportului la retururnare a pachetului catre MAYAMARKET.
*In cazul in care Consumatorul/Clientul se retrage din contract, vanzatorul (MAYAMARKET) va rambursa toate platile primite de la consumator, inclusiv acelea pentru livrarea bunurilor la consumator. Daca, in mod expres, consumatorul alege un anumit tip de livrare (de exemplu livrare expres 24-ore), desi vanzatorul a oferit un tip uzual si general acceptabil de livrare care ar aduce scaderea costurilor de livrare, consumatorul va trebui sa acopere diferenta dintre costurilor acestor doua tipuri de livrare.
Cand toate cerintele au fost indeplinite, MAYAMARKET va notifica Clientul si va returna integral costul produsului/produselor returnat/e, minus taxele de transport ale retururului care sunt responsabilitatea clientului. Daca nu sunt indeplinite toate cerintele specificate in POLITICA de RETUR, Clientul va fi notificat si e posibil ca marfa sa ii fie inapoiata sau ca doar o parte a platii sa fie rambursata.
Rambursarea se va face in aceeasi moneda ca si cumpararea. Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 14 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul IBAN specificat în Formularul de Retur. Daca vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactaţi într-un interval de 72h echipa MAYAMARKET pentru a reclama aceasta situaţie şi ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau rambursarea banilor. Costurile de retur şi de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către MAYAMARKET. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzaţi recepţia lor.

  PROCESUL DE SCHIMB
Va rugam sa tineti cont de faptul ca putem oferi SCHIMBURI doar in intervalul de 14 zile de la primirea produsului.
Va rugam sa retineti ca TOATE MODIFICARILE SUNT BAZATE PE DISPONIBILITATEA IN STOC.  Timpul livrarii depinde de produsul selectat, de disponibilitatea in stoc sau de durata comenzii speciale – precomanda – pentru Client.
Articolele schimbate pot fi expediate doar dupa ce bunurile returnate au fost primite si au trecut de un control de verificare a calitatii. Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc. În cazul în care doriţi înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de dumneavoastră, ca şi client. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenţei prin ramburs la primirea coletului.

BUNURILE DEFECTUOASE SAU NECONFORME
DACA EXISTA O ANOMALIE CU PRIVIRE LA LIVRARE, ADICA DACA UN ARTICOL PRIMIT DE CLIENT PREZINTA DEFECTE (Bunurile sunt considerate defectuoase daca sunt primite deteriorate. Articolele care sunt deteriorate ca rezultat al purtarii si uzurii nu sunt considerate a fi defectuoase.) SAU NU SUNT CONFORM COMENZII (ex. EROARE DE CULOARE), CLIENTUL TREBUIE PROMPT, CHIAR IN ZIUA DE LIVRARE, SA TRIMITA O NOTIFICARE PRIN E-MAIL , LA ADRESA: [email protected]
ABSENTA RECLAMATIEI CLIENTULUI IN 14 ZILE CALENDARISTICE DE LA DATA RECEPTIEI PACHETULUI INSEAMNA CA ARTICOLUL LIVRAT ESTE CONSIDERAT SATISFACATOR. DUPA ACEASTA PERIOADA, ORICE DIFERENTA CARE APARE CADE SUB PREVEDERILE GARANTARII COMERCIALE
Unde este posibil, MAYAMARKET se va oferi sa repare articolele defectuoase. Daca se doreste schimbarea produsului, va rugam sa retineti ca il putem inlocui doar cu acelasi produs in aceeasi marime, in functie de disponibilitate. Clientul va primi rambursarea integrala a platii daca articolul nu poate fi reparat sau inlocuit.
   Informatii cu privire la exercitarea dreptului de retragere
Conform dispozitiilor DIRECTIVEI 2011/83/EU A PARLAMENTULUI SI A CONSILIULUI EUROPEAN si a ORD. GUV. RO nr.34/2014, cu privire la protejarea consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta. Clientul are :
Dreptul de retragere
Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice.
Exceptiile de la dreptul de retragere apar atunci cand:
1. furnizarea bunurilor este facuta dupa  specificatiile consumatorului, sau clar personalizata;
2. bunurile furnizate sigilate au fost desigilate dupa livrare si nu mai pot fi returnate din motive de protejare a sanatatii sau de igiena
Perioada de retragere va expira dupa 14 zile de la ziua:
(a)  in cazul contractului de vanzare: „in care Clientul sau o alta persoana, alta decat transportatorul, indicata de Client, intra in posesia bunurilor”;
(b)  in cazul unui contract referitor la multiple bunuri comandate de consumator intr-o comanda si livrate separat: „in care Clientul sau o alta persoana, alta decat transportatorul, indicata de Client, intra in posesia ultimului articol livrat”;
Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie sa ne informati  (westagro.ro) cu privire de decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă (ex. scrisoare trimis prin posta, fax sau e-mail).
ADRESA MAYAMARKET :

Şos. Arad-Nădlac, DN7 km 556+372, Arad 315500, Romania

X
Coș Cumpărături 0

Nu sunt produse in coș